Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2006 22:05 - ЕВРОПЕЙСКИ ДНЕВНИК - Образованието.
Автор: dobromir Категория: Новини   
Прочетен: 1051 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2006 22:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Реших да се дипломирам. След две и половина години реших най-после да завърша дипломирането си в магистърската степен на факултета по журналистика. Но неби.  Въпреки голямото ми желание да се случи подобно нещо, мечтата ми се отдалечава така, както възможността на българина след първи януари да получава 1000 евро заплата. Просто защото дипломният ми ръководител ми обръща внимание, колкото на една точка. Доста трудно във ФЖМК успях да го намеря, а след това започнаха едни мъъъъъъъъъки.

Вече месец провеждам първия си, той май ще е единственият, разговор за това какво да напиша. При все че вече изпратих е-мейл с примерната ми структура. Първо беше „Немога, защото имам и други магистри!” ОК, казах аз, не бързаме. След това се започна, с това, че ако трябва да ми го напише по пощата, за преподавателя ще е енергоемко и времеемко, затова би било по-добре да сме си говорели лично. Съгласих се! Но от две седмици нямам никакъв контакт в приемното време на дипломния си. Вече обиколих няколко пъти новата част на ФЖМК, висях по час да чакам уговорена!! среща и накарая – НИЩО.

Нито преподавателят си спази обещанието, нито аз успях да си свърша работата. И като за капак – вече не вдига и мобилния си телефон, когато й звъня.

ЩО ЗА ОБРАЗОВАНИЕ!!!!!!!!!!!

Когато преподавателят откровено ми предложи да съм си сменял дипломния ръководитгел

ЩО ЗА ОТНОШЕНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!
Преподавателите трябва да подкрепят своите студенти, особено когато става въпрос за висшето образование в момент, когато се говори, че то не е конкурентно на европейското. С подобно провинциално мислене на преподавателите нищо чудно, че най-големият проблем на СУ е неплатеното парно. Не желая дипломата, която ще взема да е без покритие, и да ми се смеят в ЕС утре, че съм завършил най-елитното учебно заведение, което е известно на запад с… неплатеното парно.

ЧАО!!!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - SU - towa e e UNIWERSITETYT
12.12.2006 12:53
Za 5 dogini w SU razbrah,neshto mnogo wajno - Obrazowanieto i poluchawaneto na znanie, ne e prioritet za tqh. Edinstwenoto neshto,koeto poluchawash ne e nishto poweche ot IMETO na uniwersiteta,koeto mi pomogna w namiraneto na rabota,no sega shte trqbwa da nawakswam mnogokratno. Ot edna strana mi se iska da razwenchaq istinata za SU, no kakwo li bih postignala s towa, a ikoy li bi mi powqrwam towa e UNIWERSITETAT wse pak. Trqbwa da uchih tam pone 2 godini , za da razbeshesh,che SU ne e nishto poweche ot izglina qbylka ot wytre,no moje bi wse oshte s priwlekatelen winshen wid.
Ostawa mi da ti pojelaq daimash mnogo tyrpenie i shte zawyrshish.USPEH
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobromir
Категория: Новини
Прочетен: 341088
Постинги: 130
Коментари: 180
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930