Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2007 19:04 - За пушачите и пиячите
Автор: dobromir Категория: Новини   
Прочетен: 793 Коментари: 0 Гласове:
0



Много съм доволен, че министрите не отнеха едничката радост на дядо Радой. След като така вероломно му забраниха да пие от домашната си ракийка, барем му оставиха да пуши наволя в хоремака. Ама да знае дядо ти Радой, че това му е дадено като привилегия. От голямото EU. И като припалва от време навреме и със задоволство подръпва от  евтинките цигарки, да пуска някоя добра дума за правителството. Мъка ще му остане ракийката, ама нали старото си знае, че по добре е да има мярка в кефа и да не надига много глава към Софията по Трифон зарезан да безспокои дупетатето с присъствието си. 

А пък аз, обикновения непушач, ще продължавам да се чудя на някои евронорми. Нали уж акцизът за ракията не са ни го искали да е толкова висок и да се въвежда още от тая минута!!!! Защо го направиха. И си отговарям - за да може всички онези пушалници да ми димят, като ходят по улицата, че и аз да вдишвам от тази благодан, като че ли не  ми стига всичкия тежък метал, дето го поемам с дробовете си, като хода по града. И пак се убеждавам, че това да си европеец не зависи от някакъв подпис, поставен под едни документи някъде на 2 000 километра от България. А зависи само от първите ни седем .... години. ЧАО!  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobromir
Категория: Новини
Прочетен: 341440
Постинги: 130
Коментари: 180
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930