Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 19:02 - Омръзна ми?
Автор: dobromir Категория: Новини   
Прочетен: 1061 Коментари: 0 Гласове:
0



От има два месеца не съм писал в блога си, ама както е тръгнало, доста ще шаря скоро. Докато прелиствах блоговете, си слушап финансовия министър Симеон Дянков пред "Нека говорят" и пак дочух как "предишното правителство оставило толкова лошо наследство" - тема, която междувпрочем е любима на всички министри от кабинета Борисов. Ама стига! ДЕ!

Омръзна ми да слушам как държавата едва ли не последните години от тройната коалиция е вървяла на самотек, крадяло се е и как бедният народ, видите ли бил още по - онеправдан. Все приказки на новият кабинет. Като че ли изказването на една истина прави хората да се чувстват по - добре. Напротив, чувстват се още по - депресирани и си казват, както и аз - "Е и, какво от това!" Омръзна ми да слушам за престъпленията на тройната коалиция. По - добре е тихомълком всички сигнали, които заливат медиите, тихомълком да отиват където трябва, и когато Станишев и компания облекат райетата, тогава да има гръмки медийни изяви на сегашните управляващи.

Омръзна ми от псевдоновините, които се появяват и по някои сутреши блокове. Просто защото не си знаел нещо, а ББ го разконспирира в удобна за него форма, това не означава, че е чистата тистина. За Бога, не вярвах да го кажа, но Станишев е напълно прав, като казва, че медиите са лапнишарани. Защото така широко прокламираната откритост от страна на новото правителство се прехвърля границите на обикновенната пропаганда и стига чак до превръщането на медиите в рупор на идеологията за лошата тройна коалиция. Опиум за масите, тотално отричане на предишното, започване начисто.

От баба зная, че така е било след девети (септември 44-та). Тотално отричане на монархо-фашизмът.......

На това ми прилича поведението на всички от новото правителство. Което скоро може скоро да омръзне и да накара хората да си кажат (по Бойко Борисовски) хубаво л...но, обвито в целофан.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobromir
Категория: Новини
Прочетен: 341470
Постинги: 130
Коментари: 180
Гласове: 479
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930